DPF/FAP OFF

DPF = Diesel particulate filter
FAP = Filter Antipollution

Filter čestica čađe, kod modernih turbodizelskih motora, smješten je na ispušnom sustavu vozila, kao benefit ekologiji i očuvanju prirode oko nas, smanjujući dimljenje karakteristično za dizelske motore, te naravno štetne čestice u ispušnim plinovima. No, kako je prilično opterečen protokom ispušnih plinova, te samim time i relativno kratkog vijeka trajanja, a na žalost i vrlo skup u izmjeni, sve veći broj korisnika se odlučuje trajno ga ukloniti sa ispušnog sustava, nakon njegove dotrajalosti ili kvara. Postupak samog uklanjanja podrazumijeva fizičko odstranjivanje filtera sa ispušnog sustava, te u zavisnosti od modela automobila može biti više ili manje kompleksan pothvat. Obavezno nakon toga slijedi, prilagođavanje, tj. izmjena softvera upravljačke jedinice motora (ECU) za rad bez DPF/FAP filtera, tj. njegove regeneracije. Regeneracija je postupak pražnjenja filtera nakon njegovog povremenog punjenja u normalnoj, redovnoj eksploataciji vozila. Pomoću specijalnih senzora smještenih na samom filteru, ECU dobiva informaciju o količini zapunjenosti filtera, te pomoću softvera, automatski odrađuje postupak njegove regeneracije, tj. čišćenja. Dakle, sam je postupak regeneracije automatiziran, te korisnik najčešće ne zna da se to događa. No, nakon određenog ciklusa punjenja tj. pražnjenja filtera, dolazi do trajnog oštećenja istog, te je tada njegova ponovna regeneracija nemoguća. Tada na žalost dolazi do problema u vožnji, kod nekih automobila moguća je smanjena snaga motora (tzv. safe ili limp mode), a gotovo u pravilu se upali i lampica koja signalizira grešku rada DPF/FAP filtera, što Vas upućuje na servis.
Na žalost, mnogi vlasnici automobila sa spomenutim problemom, dosta često ignoriraju ovo stanje, te tada može doći ( i često dolazi ) do još većeg kvara, kao što je pregaranje senzora DPF-a (diferencijalnog tlaka), zatim dolazi do povećane temperature turbo punjača koja uzrokuje povećane temperature ispušne grane, pucanje iste, te povećani tlak u cilindrima, poglavito na čela klipova.

Kod onih korisnika koji se odluče na trajno uklanjanje DPF/FAP filtera, nudimo kompletnu uslugu DPF/FAP OFF rješenja. Dakle, fizičko odstranjivanje i zbrinjavanje dotrajalog DPF/FAP filtera, te reprogramiranje ECU-a sa novom revizijom softvera, koja u konfiguraciji isključuje DPF/FAP regeneraciju. U principu se automobil tj. njegov ECU tada ponaša kao automobil bez DPF/FAP filtera, isključujući potencijalnu regeneraciju, te paljenje lampica koje signaliziraju grešku na radu motora, kao i safe ili limp mode.
S obzirom na veliki broj raznih marki i modela automobila na tržištu opremljenih DPF/FAP filterom, razna su i rješenja za DPF/FAP OFF, te samim time i cijene naših usluga, koje se kreću od 999,00 do 1.799,00 HRK. Cijena uključuje kompletno rješenje, dakle i fizičko odstranjivanje DPF/FAP filtera i reprogramiranje ECU-a.
Za više informacija, slobodno nas nazovite.

RSS 2.0 feed. Odgovori na vijest, ili trackback.

Komentari

  1. kristijan kaže:

    Zanima me da li se nakon uklanjanje DPF filtera prolazi na ecotestu na tehničom pregledu?

  2. kristijan kaže:

    Zanima me cijena uklanjanja Fap-a na peugeotu 407 2.0 hdi 2005 god, i da li uklanjanje istog utjece na potrosnju,performanse i rad motora
    Zahvaljujem

  3. admin kaže:

    Postovani!
    Odgovor Vam je poslan emailom.

  4. Mario kaže:

    zanima me cijena uklanjanja Fap filtera na peugeot 307 2.0 hdi 79kw, 2004 god. i kolko je potrebno vremena da se to napravi? tj. kad bi to mogli napraviti?

  5. Zdravko kaže:

    Pozdrav.
    Zanima me kolika je cijena uklanjanja dpf filtera
    na Reno Megan 2007 godište,1.9 dci, 96 kw i koliko
    je postupak siguran?
    Hvala.

  6. Goran kaže:

    Cijena skidanja fap-a citroen c5 2009g 20hdi 136ks delphi ubrizgavanje?

  7. arian dundic kaže:

    Pozdrav, zanima me koja je cijena uklanjanja fap filtera na peugeotu 407 2.0 hdi, te me uz to zanima dali se kod eko testa kod tehnickog pregleda osjete bitne razlike.

  8. Josip kaže:

    Cijena uklanjanja fap filtra peugeot 407 2.0 hdi 2005god?
    Da li postoje razlike u tadu,prolaznost na tehnickom i razlika u potrosnji?

  9. davor kaže:

    Lp.zanima me koliko košta uklanjanje filtera na Peugeotu 407 20 HDI 2004 god. i koliko vremenski traje…hvala

  10. Andro kaže:

    Pozdrav imam pitanje. Javlja mi na peugeotu 407 2.0 hdi 2004 god nisku razinu aditiva u filter i sada mi javlja neku hresku abgasystema. Jel to vezano za filter i koliko bi me kostalo vadjenje istog.

  11. Dalibor kaže:

    Zanima me koliko kosta uklanjanje ispusnog filtera. Meni pokazuje Abgassystem defekt. Dali to znaci da je otisao filter?

Napišite komentar