DPF/FAP OFF

DPF = Diesel particulate filter
FAP = Filter Antipollution

Filter čestica čađe, kod modernih turbodizelskih motora, smješten je na ispušnom sustavu vozila, kao benefit ekologiji i očuvanju prirode oko nas, smanjujući dimljenje karakteristično za dizelske motore, te naravno štetne čestice u ispušnim plinovima. No, kako je prilično opterečen protokom ispušnih plinova, te samim time i relativno kratkog vijeka trajanja, a na žalost i vrlo skup u izmjeni, sve veći broj korisnika se odlučuje trajno ga ukloniti sa ispušnog sustava, nakon njegove dotrajalosti ili kvara. Postupak samog uklanjanja podrazumijeva fizičko odstranjivanje filtera sa ispušnog sustava, te u zavisnosti od modela automobila može biti više ili manje kompleksan pothvat. Obavezno nakon toga slijedi, prilagođavanje, tj. izmjena softvera upravljačke jedinice motora (ECU) za rad bez DPF/FAP filtera, tj. njegove regeneracije. Regeneracija je postupak pražnjenja filtera nakon njegovog povremenog punjenja u normalnoj, redovnoj eksploataciji vozila. Pomoću specijalnih senzora smještenih na samom filteru, ECU dobiva informaciju o količini zapunjenosti filtera, te pomoću softvera, automatski odrađuje postupak njegove regeneracije, tj. čišćenja. Dakle, sam je postupak regeneracije automatiziran, te korisnik najčešće ne zna da se to događa. No, nakon određenog ciklusa punjenja tj. pražnjenja filtera, dolazi do trajnog oštećenja istog, te je tada njegova ponovna regeneracija nemoguća. Tada na žalost dolazi do problema u vožnji, kod nekih automobila moguća je smanjena snaga motora (tzv. safe ili limp mode), a gotovo u pravilu se upali i lampica koja signalizira grešku rada DPF/FAP filtera, što Vas upućuje na servis.

Kod onih korisnika koji se odluče na trajno uklanjanje DPF/FAP filtera, nudimo kompletnu uslugu DPF/FAP OFF rješenja. Dakle, fizičko odstranjivanje i zbrinjavanje dotrajalog DPF/FAP filtera, te reprogramiranje ECU-a sa novom revizijom softvera, koja u konfiguraciji isključuje DPF/FAP regeneraciju. U principu se automobil tj. njegov ECU tada ponaša kao automobil bez DPF/FAP filtera, isključujući potencijalnu regeneraciju, te paljenje lampica koje signaliziraju grešku na radu motora, kao i safe ili limp mode.
S obzirom na veliki broj raznih marki i modela automobila na tržištu opremljenih DPF/FAP filterom, razna su i rješenja za DPF/FAP OFF, te samim time i cijene naših usluga, koje se kreću od 999,00 do 1.999,00 HRK. Cijena uključuje kompletno rješenje, dakle i fizičko odstranjivanje DPF/FAP filtera i reprogramiranje ECU-a.
Za više informacija, slobodno nas nazovite.

RSS 2.0 feed. Odgovori na vijest, ili trackback.

Komentari

  1. Ante kaže:

    Pozdrav, molim info da li radite i po kojoj cijeni vadjenje dpf, auto je bmw jedinica f20, 2014,118d. Da li je moguce izvaditi i egr?

  2. Ivan kaže:

    Poštovani, zanima me cijena uklanjanja DPF, EGR i prpadajuće reprogramiranje ECU-a
    eventualno u opciji i uštimavanje ECU-a za smanjenu potrošnju, vozilo je i30 prve generacije, češke proizvodnje, 1.6 CRDi 90ks

  3. Marjan kaže:

    Zanima me uklanjanje DFP filtera na BMW e91 2006, 120kw, koliko košta i koliko vremenski traje jer nisam iz ZG

  4. Mate kaže:

    Postovani imam nissan t32 1.6 tdi 4×4 problem sa filterom mozeteli izvaditi i ostraniti unutrasnjost istaviti ga ponovo u funkciju. Molim brzi odgovor i koliko kosta.javi na: m.r.lovric@live.at

  5. Nenad kaže:

    Poštovani,
    da li je moguće/preporučljivo napraviti DPF off na Mazdi 6 2.0 diesel CD143 (2006.) ? Ako da, koja je cijena kod vas i da li su mogući problemi na teh. pregledu ?
    Pozdrav,
    Nenad

  6. Igor kaže:

    Poštovani

    Skidanje dpf filtera sa Honda FRV 2.2 cdti 2008 god. i modifikacija softweara, koliko košta i koliko traje?
    Prolazi li tehnički pregled bez navedenoga?

    Hvala lijepa na odgovoru.
    Pozdrav

  7. lien seo kaže:

    sẹo rỗ là một loại sẹo rộng rãi ở nhiều người,
    tuy nhiền không phải ai cũng biết cách điều
    trị sẹo rỗ hiệu quả nhất, an toàn nhất.

    Ngày nay sẹo rỗ tuy không gây ra nguy hiểm hay ảnh
    hưởng đến tình trạng sức khỏe nhưng nó làm mất đi tính thẩm mỹ trên làn da,
    khiến nhiều người e sợ, không tự tin khi giao tế.

  8. robert kaže:

    koliko košta uklanjanje dpf i egr? hvala

  9. CharlesMon kaže:

    Жизнь с запущенным раком простаты может быть подавляющей. Важно понимать как болезнь, так и ваше лечение, чтобы вы могли принимать активное участие в принятии решений о вашем лечении.
    Если уровень простат-специфического антигена (ПСА) постоянно повышается во время лечения, которое снижает уровень тестостерона, это может означать, что ваш рак простаты прогрессирует. Прогрессирование означает, что рак ухудшается или распространяется.

    Когда это произойдет, ваше лечение может измениться. Вот

  10. Pouringvws kaže:

    удалите,пожалуйста! .

Napišite komentar